lørdag 22. september 2012

Jakten på overflatene

 I dag har jeg vært og sanket inn alt mulig av inspirasjon. Fliser, parkett, farger til veggene og reklamebladene på fargerike og byggmakker. Så nå sitter jeg her med masse inspirasjon som skal pløyes igjennom i kveld. Min lørdagskos.... Føler meg som den nerden nå (haha)!
Har også fått tatt med meg noen prøver på parkett og fliser som jeg likte. Sliter veldig å velge mellom mørk og lys parkett. Fint med begge to! Jeg får sette opp noen forskjellige collager og se hva som blir best.....

Men se på disse flotte gulvene fra gulvleverandøren parchettificiotoscano. Her kan man designe sitt eget gulv. Dette gulvet er i tre, stein og metall. Vanvittig tøft!

 


Hadde jeg hatt et ubegrenset budsjett skulle jeg gjerne ha hatt et egetdesignet gulv..... (drømme, drømme)

1 kommentar:

  1. Åh, så spennende...
    Kom gjerne med en oppdateringer over hva du står mellom! Skal igang med samme prosess :)
    Skal dere ha gulvvarme forresten?

    Lykke til :)

    SvarSlett