søndag 9. september 2012

Fronter til kjøkkenet!

Som jeg skrev tildigere i går, er at jeg holdt på å planlegge kjøkkenet til huset. Og det ble ferdig! Tror vi kom til en løsning som vil fungere utmerket. Men så er det frontene da. Hva skal vi gå for? Jeg og mannen har forelsket oss helt i den industrielle stilen, men jeg er litt klassisk av meg også. Så det blir vel en kombinasjon i huset.

Vi tenker å kombinere stålfronter med mørk beiset eik. Syns vi er veldig "spreke" her. Men morro med noe ikke alle hjem har. Her er noen inspirasjonbilder av forskjellige kjøkkener:

Stål og mørk eik?




 Kun stål?

Stål og hvit høyglans?

Images: b3-bond

Det er så morro å leke seg. Og ja, stål er nok ikke så praktisk med å tenke på fingermerker. Men nå har vi hatt hvit kjøkken med små barn, og der må jeg vaske titt og ofte, så ser ikke på det som noe stort problem.

Ha en flott søndag!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar