søndag 9. desember 2012

Slik blir gjestebad/ ungenes bad

 Da er tegningene for det ene badet fullstendig. Deler opp innleggene på badene hver for seg , selv om de blir delvis like i fargene. 


Innredning på planen(klikk på bildet for å få det større): 1: vegghengt toalett fra Duravit, type VERO
2: GODMORGON høyskap fra IKEA (males i dempet sort fra jotun)   3: Servant fra Korsbakken.  
4: GODMORGON baderomsinnredning 1,2 m (skal males i BRAZILIAN DUST fra Pure and Original
5: Innebygget badekar fra Duravit, type VERO med armaturer fra TAPWELL, type box square.

.
Slik blir oppriss A seende ut:



Innredning på oppriss(klikk på bildet for å få det større): 1: snitt gjennom DURAVIT innebygget badekar, type VERO  2: GODMORGON baderomsinnredning 1,2 m fra IKEA (males i BRAZILIAN DUST fra Pure and original)  3: Servant fra Korsbakken.  4: Vegghengt armatur fra TAPWELL type BOX Square 
5: Speilskap GODMORGON 60 cm fra IKEA   6: GODMORGON høyskap fra IKEA (males i dempet sort fra jotun). 7: Hengelampe fra KARTELL, EASY i metallic


Her er en collage på produktene som skal inn, med et stemningsbilde jeg har gått utifra.

Flisene vi går for er fra Casalgrande Padana, type Architecture. Di er helt matte og gjennomfarget. Blir 30X60 format på disse. Fargene på flisene er BLACK på vegger og COLD GREY på gulv. Vi brekker av med metallicfliser med sort shimmer fra RIGHT PRICE TILES på skilleveggene. Jeg mååå jo ha litt glamour inn hehe

Jeg får fortsette med å få tegningene ferdige.... - Og det luktet pepperkaker oppe! Mannen baker med ungene (- og ja, det er han som baker her hjemme. Det husmorgenet har jeg ikke.... Ihvertfall ikke bakverk som må inn i ovn). De holder på å lage pepperkakehus etter vårt nye hus. Må si jeg er spent på resultatet. Jeg deler det med dere senere.  Ha en fin søndag!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar