onsdag 30. mai 2012

Kjøkkeneldorado

Guri å gøy det er å ha alle disse mulighetene som er på markedet! Men utrolig vanskelig å velge. Jeg er dog bare på utkikk etter noen litt "utenom" løsninger til kjøkkenet. Fronter og farger trenger jeg ikke å betemme meg for enda. Heldigvis!

Jeg har her noen løsninger jeg har falt for. Vi kommer til å ha kjøkken i samme rom som penstuen. Jeg ønsker at det skal være funksjonelt, se bra ut og blende seg inn i det øvrige interiøret.

Her er noen løsninger jeg har falt for:

 



 source 

Hvilket var din favoritt? Jeg vet ikke. Er som sagt stuck i et kjøkkeneldorado!

1 kommentar:

  1. Å! Her var mykje fint!
    Eg skjønnar du har problem med å velge deg ut nåke. =)

    Eg for min del trur eg syns at det 3.dje siste bildet var min favoritt....men det kan fort endre seg, kjenne eg! He he! Kjem jo veldig ann på kor du skal ha vindu hen, og kor mange du skal ha...

    Flotte valg, men det forventa eg av deg!

    Lykke til!

    (Har forresten ikkje funne ut det med følger endå....)

    SvarSlett